Ugrás a fő tartalomra

Miért pont Panerai?

Miért pont Panerai?
Mint a férfiak jó része én is kütyümániás vagyok...na persze nem minden kütyüvel foglalkozom, igazából késekre és órákra vagyok specializálódva. Na jó a kamerákat is szeretem :) Az a generáció vagyok aki még Doxa órát kapott a szülőktől (az én esetemben nagyszülőktől) mint családi kincset. Ez mindig apáról fiúra szállt ebben az időben, és az én esetemben nem Doxa volt, hanem egy Marvin.



Persze ahogy az ember cseperedik változik az ízlése is. Valahogy nekem a svájci órák mindig túl úriasak voltak...mindig egy öltöny ujja alatt foglaltak helyet egy sikeres üzletemberen. Én nem is lehetnék távolabb ettől a képtől és még véletlenül sem akartam soha hasonlítani rá. Csibész vagyok és maradok is az a kilencedik kerületi ( tessen többször elolvasni mert kezdek neheztelni azokra akik lenyolckerületiznek ) nagypofájú verekedős suhanc aki voltam. Így aztán idővel lemondtam a svájciak remekműveiről mert nekem hiányzott belőlük valami.
Aztán egy nap megláttam egy kis tengeralattjáró makett mellett egy órát egy szalonban, és a lábam majd kifutott alólam a gyönyörtől. Egyszerű mégis gyönyörű dizájn, egyszerűen tökéletes volt, amiről nekem nem jutott eszembe rögtön egy öltöny, sokkal inkább egy bőrdzseki, és egy olyan figura akivel tudtam azonosulni.



























Hab volt a tortán mikor megtudtam, hogy eredetileg katonáknak gyártott darabokról van szó de eddigre már tombolt a szerelem. Minden elvárásnak megfelelt.
Egyszerű könnyen áttekinthető számlap, robusztus felépítés, magas fokú vizállás, és a legfontosabb hogy erősen világít a sötétben, mivel én minden felébredésnél éjjel megnézem hány óra van.






















Abban a pillanatban eldőlt hogy ha valaha szeretnék egy olyan órát amit életem végéig hordok akkor az ez lesz. Valahogy akárhányszor ránéztem, és így van a mai napig, nem magamat látom,hanem egy szerethető csibészt aki legalább olyan jó barát tud lenni mint amilyen ijesztő ellenség, (na jó ez mondjuk még nincs meg bennem de majd fejlődöm :) ) és szívesen azonosultam ezzel a figurával. Biztos vagyok benne hogy a svájci óraiparban vannak sokkal drágább, komolyabb, kifinomultabb darabok, engem mégis ez az Olasz Svájci hibrid fogott meg és jelenleg nincs olyan óra amire elcserélném.





Szeretem az egyszerűséget, szeretem hogy kevés ruhám van, mindazonáltal az apró dolgokban nagyon szeretem a minőséget és a luxus közelségét, kár is lenne tagadni...nekem ezek az apró dolgok a hab az élet tortáján.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nyúlszar paradoxon.

Szeretném leszögezni az elején hogy én csípem Bear Gryllst. Amit az a fószer végigcsinál az nem semmi! Jeges vízbe ugrálni, minden gusztustalan csúszómászót megenni, elefántszarból folyadékot préselni és meginni, hát ez nem gyerekjáték.... Minap erdőben bandukolt ahol talált egy adag rénszarvasszart. Pici dekoratív csokibogyók. Ezt a régiek mint a multivitamint fogyasztották! -Közli Bear Hopp be is kap egyet kettőt belőle miközben kitér arra hogy bizony ezek az állatok gyors emésztéssel vannak megáldva így voltaképp az anyagok nagyrésze (vitaminok, ásványi anyagok) megmaradnak benne ami nekünk segíthet a túlélésben. A Nyulak -magyarázza Bear -minimum egyszer megeszik az ürüléküket hogy a tápanyagokat jobban felhasználják. Nos itt bennem létrejött egy kis logikai görcs. Adott egy túlélési helyzet, ahol én mint túlélni vágyó szimbiózisba kerülök egy nyúllal. Nevezzük Dezsőnek. Na most akkor én honnan tudhatom meg, hogy Dezső elsőre szarja ki, vagy már a második körben? Mert ugyeb

Van Dyke technika....Cianotípia barna változat.

Ismertetek pár technikát azoknak akik foglalkoznak cianotípiával és hasonló eljárásokkal....a Van Dyke technika a cianotípia egy változata ám a végeredmény ez esetben egy barna nyomat. Lényeges dolog amit rengetegen kihagynak az a papír enyvezése. Nyúlenyvvel a papírt lekezeljük majd két napig pihenni hagyjuk. Az enyv hatására a papíron megjelenő fotó jóval sötétebb tónusú, kontrasztosabb lesz. a Recept: ferri-ammónium-citrát  : 9gramm, 33cc desztilláltvízben keverve míg áttetsző zöldes nem lesz. Bórkősav : 1,5gr 33cc desztillált vízben oldva ezüstnitrát : 3,8gr 33c desztillált vízben oldva Elsőnek keverjük a ferri amonnium citrátot a borkősavval....öntsük egybe a két folyadékot és lassú határozott ringatással keverjük el.... Az ezüstnitrátot lassan, óvatosan keverjük hozzá kissebb adagokként, hasonló mód keverve. A végeredmény egy áttetsző zöldes folyadék....ha nem áttetsző akkor valószínűleg kuka..... Fontos! a folyadék nem fényérzékeny amíg meg nem szárad! Ettől füget